Fastnet telefoni - Billig fastnet telefon abonnement - Dansk Net
Bredbåndstelefoni - Privat

Fastnet abonnement

Priser og takster

Takster
  • Oprettelse: 0,-
  • Flytning af telefonnummer: 99,-
  • Guldnummer: fra 499,-
  • Ændring af telefonnummer: 295,-

Du kan desuden se vores billige udlandstakster her: Udlandstakster

Sammen med billig bredbåndstelefoni ved DanskNet får du følgende funktioner uden ekstra omkostninger:

  • Vis opkaldsnummer
  • Viderestilling
  • Banke-på
  • Parkér opkald
  • Skjul eget nummer
Kundeservice

Enestående kundeservice

Vores kunder er blandt de mest tilfredse i landet, og det er vi stolte af. Vi rangerer blandt de bedste i kategorien "Internetudbydere" på trustpilot.dk. Den gennemsnitlige ventetid på telefonen er bare 1 minut, så hos os er det nemt og hurtigt at komme igennem til vores kompetente medarbejdere.

Send os en mail på "kundeservice@dansknet.dk", eller ring på 46 90 88 88 i åbningstiderne mandag til fredag kl. 8-20, onsdag 13:00-13:30 er telefonerne lukkede pga. intern undervisning.

Vi sætter en ære i at være til at tale med - Derfor vil du altid være i gode hænder.

Spørgsmål og svar

Ofte stillede spørgsmål

Telefoni

  • + Jeg har allerede fastnettelefoni, kan jeg få min forbindelse på samme telefonstik?
    • Ja, det kan du godt.
      Du skal enten flytte dit fastnetnummer til DanskNet eller opsige det, så DanskNet kan benytte telefonstikket.
  • + Hvordan laver jeg en viderestilling?
    • For at viderestille opkald:
      Løft røret og tast *21* efterfulgt af det telefonnummer, du vil viderestille til.
      Tast *22* for at annullere denne viderestilling.

      For at viderestille ved intet svar efter 20 sekunder:
      Løft røret og tast *61* efterfulgt af det telefonnummer, du vil viderestille til.
      Tast #61# for at annullere denne viderestilling.

      For at viderestille ved optaget:
      Løft røret og tast *67* efterfulgt af det telefonnummer, du vil viderestille til.
      Tast #67# for at annullere denne viderestilling.
  • + Kan jeg benytte et almindeligt telefonstik til IP-telefoni?
    • Nej. Når du benytter IP-telefoni via din bredbåndsforbindelse,
      kan du ikke længere bruge almindelige telefonstik til din telefon.
      Du skal i stedet benytte den indgang i routeren, som hedder "Phone1".

      Du modtager routeren med posten, ca. en uge før forbindelsen etableres.
  • + Min telefon virker ikke?
    • Hos DanskNet benyttes bredbåndstelefoni, og derfor er bredbåndsforbindelsen en forudsætning for at telefonien fungerer som den skal. Oplever du et problem med telefonen, bør du derfor kontrollere, om du har forbindelse til Internettet. Dernæst skal din telefon være tilsluttet direkte i routerens "Phone1"-indgang.

      Virker din telefon stadig ikke, skal du prøve at nulstille routeren:
      - Routeren skal være tændt
      - Tryk en papirclips eller en anden spids genstand i hullet "reset" bag på routeren, og hold den inde i ca. 30 sekunder.
      - Når lamperne slukkes, slippes "reset". Routeren er nu nulstillet og starter op igen.

      Virker din telefoni stadig ikke, kan du kontakte kundeservice, vi hjælper dig gerne.
  • + Kan jeg benytte alarmanlæg eller anden specialløsning med min telefoni?
    • Nej, DanskNet understøtter som udgangspunkt ikke brugen af alarmanlæg,
      nødkaldsanlæg eller andre specialløsninger der vedrører din telefoni.
Det med småt: Alle priser er inkl. moms. Opkald afregnes pr. påbegyndt minut. Der er 30 dages opsigelsesfrist på alle abonnementer. Der tages forbehold for evt. trykfejl. Bredbåndstelefoni forudsætter en internetforbindelse fra DanskNet. Ved bestilling af bredbåndstelefoni fra DanskNet, skal du være opmærksom på, at dit telefonapparat skal tilsluttes i det medfølgende modem og ikke direkte i telefonstikket.